Monday, April 12, 2010

No Strings Attached




siapa tidak kenal dengan P1 w1max? mungkin anda sinonim dengan tagline potong! potong! potong! ye.. betul tu.. itulah yang melambangkan P1 w1max.



mengapa anda perlu potong?


anda mahu gunakan internet untuk seisi keluarga?











P1 w1max ada tawaran baik untuk anda. pakej broadband berharga RM49 sebulan yang membolehkan anda semua melayari internet secara serentak seisi keluarga dengan menggunakan komputer yang berlainan. ianya sungguh berbaloi kerana RM49 untuk seisi keluarga! ya! seisi keluarga, bukan secara individu. pasti ia sangat menjimatkan untuk anda yang bekeluarga.







selain itu juga, anda semua tidak perlu menggunakan wayar yang melecehkan bagi menyambung internet di antara komputer atau laptop anda sekeluarga. cuma gunakan wifi atau broadband ini sebagai langkah mudah anda dapat melayari internet dengan mudah. di mana sahaja, pada bila-bila masa.








anda tidak perlu lagi merungut mengenai wayar tidak cukup panjang untuk melayari internet di dalam bilik, di dapur, di ruang tamu, di halaman rumah, atau di mana sahaja! langkah ini juga menyelamatkan anak kecil anda dari tersadung kaki akibat wayar yang berselerak di atas lantai atau juga digigit tikus, hehe..




P1 w1max menawarkan dua jenis pakej lagi yang berpatutan dan mampu dimiliki oleh semua peringkat golongan tidak kira golongan pelajar, pekerja biasa, atau profesional. harganya begitu berpatutan dan berbaloi! kelajuannya amat mengakumkan dan anda tidak perlu lagi merungut dengan masalah internet lempab dan sebagainya..





ayuh, beralihlah kepada P1 w1max sekarang juga!


potong! potong! potong!
^_^



Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.


3 comments:

Deli said...

dapat komisyen ke? tetiba iklan wimax

Deli said...
This comment has been removed by the author.
ardinihumaira said...

of course ^_^